KANCELARIA PARAFIALNA
- czynna od poniedziałku do środy
w godz. od 18:30 do 19:30
- czynna od poniedziałku do środy
w godz. od 18:30 do 19:30
Tel. 607 144 868
adres poczty e-mail: parafia.kielczow@gmail.com
55-093 Kiełczów
Do Kancelarii Parafialnej udajemy się w sprawie:
- Chrztu św.
- I Komunii św.
- Bierzmowania
- Sakramentu Małżeństwa
- Pogrzebu
Pracownik Kancelarii Parafialnej: p. Anna Kaniewska
UWAGA !!!
W związku z obecną sytuacją zagrożenia jakie niesie epidemia, NADAL wszelkie sprawy kancelaryjne prosimy załatwiać jedynie telefonicznie kontaktując się bezpośrednio pod nr komórkowym 607 144 868.
Wszystkie sprawy załatwiamy na bieżąco tyko w innej formie. Prosimy dzwonić w godzinach kancelaryjnych od 18:30 do 19:30 od poniedziałku do środy. Umawiamy się na spotkanie i do kancelarii wchodzimy pojedynczo z uwagi na małe pomieszczenie.
W sytuacjach nadzwyczajnych, po uprzednim umówieniu, zgłaszamy się osobiście.
CHRZEST:
Jak zgłosić chrzest w parafii i jakie należy złożyć dokumenty:
w celu załatwienia formalności związanych z organizacją chrztu w naszej parafii należy koniecznie dostarczyć najpóźniej na dwa tygodnie przed planowanym chrztem:
1. Wypełniony formularz chrzcielny
2. Zaświadczenie z parafii zamieszkania rodziców chrzestnych o praktykowaniu wiary
Ważne informacje:
Dopiero po dostarczeniu ww. dokumentów, możemy ustalić termin chrztu. Nie rezerwujemy wstępnych dat bez formularza chrzcielnego.
Formularz chrzcielny składamy osobiście. Nie przyjmujemy formy elektronicznej formularza. Prosze koniecznie pozostawić nr telefonu do kontaktu.
SAKRAMENTU CHRZTU UDZIELAMY W PIERWSZĄ NIEDZIELĘ MIESIĄCA W CZASIE MSZY ŚWIĘTEJ (inny termin prosze bezpośrednio ustalić w kancelarii parafialnej ale prosze dzwonić w godzinach kancelaryjnych w dni kiedy kancelaria jest czynna)
Uwaga!!! Przypominamy, że wszystkie ww. dokumenty muszą być złożone w kancelarii w komplecie najpóźniej na dwa tygodnie przed chrztem!!!
MAŁŻEŃSTWO
w CELU załatwienia formlności związanych z organizacją uroczystości sakramentalnego związku małżeńskiego należy:
telefonicznie w godzinach między 18:30 a 19:30 w dni przyjmowania w kancelarii pod nr 607 144 868 umówić się na spotkanie w celu spisania protokołu przedślubnego. Są to dwa spotkania z proboszczem parafii. Spotkanie jest organizowane na 3 mesiące przed planowanym ślubem. Na pierwszym spotkaniu należy przedstawić dokumenty takie jak:
1. Aktualne, tj. z datą do 6 miesięcy wstecz Metryki Chrztu
2. Dowody osobiste
3. Ostatnie świadectwo katechizacji
4. Świadectwo bierzmowania
5. Zaświadczenie o uczestnictwie w katechezie przedmałżeńskiej tzw. nauki + Zaświadczenie z poradni rodzinnej
6. Zaświadczenie z Urzędu Stanu Cywilnego (niezbędne gdy małżonkowie chcą aby ślub kościelny pociągał za sobą również skutki cywilno-prawne - tzw. ślub konkordatowy) lub akt ślubu, jeśli wcześniej zawarto związek cywilny.
Przypominamy, że w celu załatwienia formalności NARZECZENI ZGŁASZAJĄ SIĘ DO KANCELARII PARAFIALNEJ 3 MIESIĄCE PRZED PLANOWANYM TERMINEM ŚLUBU W CELU umówienia się na dwa spotkania.
POGRZEB KATOLICKI
W celu zgłoszenia pogrzebu, do kancelarii dzwonimy pod nr 607 144 868 bez względu na dni przyjmowania. Telefonicznie ustalamy datę pogrzebu i godzinę. Dokumenty spisujemy po umówieniu się indywidualnie z pracownikiem kancelarii parafialnej.
Niezbędne dokumenty:
- Akt zgonu
- Karta zgonu
- Zaświadczenie o udzieleniu sakramentu chorych i wiatyku.